Trameses

Trameses en línia

Ja teniu un nom d'usuari/ària i una contrasenya per a Audens: revista estudiantil d'anàlisi interdisciplinària?
Vés a l’inici de sessió

Necessiteu un nom d'usuari/ària i una contrasenya?
Vés al registre

Necessiteu registrar-vos i iniciar la sessió per poder trametre elements en línia i consultar l’estat de les trameses en curs.

Directrius per a l’autor/a

La revista Audens accepta articles en català (idioma exclusiu de la monografia, amb traducció opcional), així com en castellà i anglès, per als articles independents.

1. Font: Times New Roman, mida 12. En el cas dels peus de pàgina, mida 10.
  2. Interlineat: 1,5. En el cas dels peus de pàgina, interlineat: 1,15.
  3. Títol: centrat, Times New Roman mida 20.
  4. Extensió: de 7 a 20 pàgines (negociable segons el tipus d'article).
  5. Sistema de citació: APA 6th Edition (juntament amb la bibliografia al final de l'article).
  6. Ha de contenir “Abstract” (resum), es pot incorporar la traducció d'aquest al anglès, castellà i català si l'autor ho considera oportú. Però un resum en l'idioma original és obligatori.
  7. Ha de contenir, sota “Abstract”, las paraules clau de l'article.
  8. Idioma de l'article: català, castellà o anglès, en cas d'article independent. En cas de que sigui un article per la monografia: en català, amb traducció opcional a un altre idioma.

Llista de verificació per preparar trameses

Com a part del procés de la tramesa, els autors/ores han de verificar que compleixen totes les condicions següents. En cas que no se segueixin aquestes instruccions, les trameses es podran retornar als autors/ores.

1. La tramesa no s'ha publicat anteriorment ni s'ha presentat abans a cap altra revista (o s'ha enviat una explicació a «Comentaris per a l'editor/a»).
  2. El fitxer de la tramesa està en format de document de l'OpenOffice, Microsoft Word, RTF o WordPerfect.
  3. El text està en Times New Roman, mida 12, interliniat 1,5. En el cas dels peus de pàgina, mida 10 i interliniat 1,15. El títol en mida 20.

4. Les citacions i la bibliografia del final de l'article segueixen el sistema APA 6th Edition.
  5. Conté un “Abstract” (resum) i paraules clau (separades per ";" ) en l'idioma original de la tramesa
  6. Idioma de l'article: català, castellà o anglès, en cas d'article independent. En cas de que sigui un article per la monografia: en català, amb traducció opcional a un altre idioma.

Avís de drets d'autor/a

L'autor/a que publica en aquesta revista està d'acord amb els termes següents:

1. L'autor/a conserva els drets d’autoria i atorga a la revista el dret de primera publicació de l’obra.
  2. Els textos es difondran amb la llicència de Reconeixement de Creative Commons, la qual permet compartir l’obra amb tercers, sempre que en reconeguin l’autoria, la publicació inicial en aquesta revista i les condicions de la llicència.

Dret d'informació - informació bàsica

Secretaria General de la Universitat de Barcelona

Finalitat

Si us registreu com a autor o revisor, la finalitat serà la de gestionar la realització de les corresponents funcions en relació amb la revista en què us registreu. Si us registreu com a lector, la finalitat serà la d’enviar-vos informació sobre la revista en què us registreu