Focus i abast

e-artDocuments és una revista científica de format digital creada en el si del Grup de Recerca «TMC. Tresors, Marxants i Col·leccions. El diàleg artístic entre Espanya i Amèrica (1850-1955) » del Departament d'Història de l'Art de la Universitat de Barcelona.

e-artDocuments és una publicació semestral que té com objectiu publicar estudis monogràfics, inèdits, elaborats per experts i investigadors de l’àmbit del col·leccionisme artístic, les exposicions i altres aspectes relacionats amb el món del comerç de l’art i la seva difusió com són l’associacionisme artístic, les exposicions universals i la figura dels marxants i els galeristes.

Aquest projecte editorial pretén convertir-se en una plataforma des d’on s’estimuli la Recerca, la Innovació i la Transferència de Coneixements tot promovent la recerca en el camp del col·leccionisme d’objectes d’art, amb una mirada que travessi fronteres fins arribar al continent americà.

Procés d'avaluació d'experts/ertes

ll

Política d’accés obert

Aquesta revista proporciona accés lliure immediat als seus continguts basant-se en el principi que el fet de posar la recerca a disposició del públic de manera gratuïta afavoreix l’intercanvi global de coneixement.

Història de la revista

e-artDocuments és una revista científica de format digital creada en el si del Grup de Recerca TMC. Tresors, Marxants i Col·leccions. El diàleg artístic entre Espanya i Amèrica (1850-1955) del Departament d'Història de l'Art de la Universitat de Barcelona.