Equipo editorial

Fundador (in memoriam)

Josep Maria Caparrós Lera, Catedràtic Emèrit del Departament d'Història Contemporània de la Universitat de Barcelona (UB).

Director

Magí Crusells Valeta, Professor Associat del Departament d'Història Contemporània de la Universitat de Barcelona (UB).

Editor

Igor Barrenetxea Marañón, Profesor de la Universidad Internacional de La Rioja (UNIR).

Ricard Rosich Argelich. Universitat de Barcelona (UB).

Comité Científico

Robert A. Rosenstone, Professor of History at the California Institute of Technology (Pasadena, USA).

John Mraz, Investigador del Instituto de Ciencias Sociales y Humanidades, Universidad Autónoma de Puebla (México).

Rafael de España Renedo, Doctor pel Departament d'Història Contemporània de la Universitat de Barcelona.

Carl J. Mora, Professor of History at the University of New Mexico and The College of Santa Fe (USA).

Juan Manuel Alonso, Profesor de la Universidad Internacional de La Rioja (UNIR).

Iván Sánchez-Moreno, Doctor en Psicología (UNED).

Carles Santacana Torres, Catedràtic Universitat de Barcelona i Cap del Dept. d'Història Contemporània i Món Actual.

Santiago De Pablo, Catedrático de la Universidad del País Vasco  (UPV/EHU).

Beatriz de las Heras, Profesora titular de la Universidad Carlos III (Madrid).

David Mota Zurdo. Profesor de la Universidad Isabel I (Burgos).