Focus i abast

Les publicacions s'organitzen de la següent manera: per una banda, la monografia es publicarà periòdicament, i oferirà l’anàlisi d’un tema des de diferents disciplines, buscant donar major perspectiva a la qüestió; per altre banda, la miscel·lània oferirà articles d’àmbits i temàtiques diverses, oberta a tot estudiant que vulgui publicar contingut.

Freqüència de publicació

Audens publica semestralment una monografia formada per diversos articles de diferents disciplines, tots articulats al voltant d'un tema escollit per al número en qüestió. A part de la monografia, a cada número se li afegiran una sèrie d'articles independents que s'aniran publicant progressivament.

Política d’accés obert

La revista proporciona accés lliure immediat al contingut basant-se en el principi que fer que el contingut estigui disponible al públic facilita un intercanvi de coneixement més ampli i global.

Podcast

A inicis de l'any 2021, Audens va llençar el seu propi podcast, el qual complementarà la revista de publicació semestral, tot creant sinèrgies entre el seu contingut.

En el podcast, el Comitè Editorial realitzarà entrevistes a figures reconegues en el món acadèmic, social i científic.

El podcast es pot accedir seguint aquest enllaç.

Història de la revista

Audens: revista estudiantil d'anàlisi interdisciplinari és una revista acadèmica interdisciplinària, els col·laboradors de la qual (membres del Comitè Editorial, autors i revisors) són exclusivament estudiants o persones directament relacionades amb l'àmbit acadèmic de diferents disciplines de ciències socials i humanitats. Els estudiants poden trobar en Audens un espai per la redacció i gestió d'articles acadèmics, sempre des del rigor analític i formal propi d'una revista acadèmica, que els permeti donar forma i projecció a les seves inquietuds intel·lectuals.